Hubnout se dá nenápadně a bez hladovění

bilkovinovy-chleb-690x90-original-1494259371.jpg

V podstatě všechno začíná v naší hlavě. Pokud se rozhodneme něco udělat pro svoje zdraví a zredukovat svoji hmotnost, tak to neznamená držet hladovky a drsné diety. Některé z nich nám mohou ve skutečnosti i ublížit. Lepší je shodit pár kilo bez hladu a stresu. Že je to nemožné? Ne není, chce to jen trochu disciplíny a rozhodnutí dosáhnout nějakého stanoveného cíle. Pokud pořádně nevíme jak začít nebo co je správné a co ne, tak je lepší si najít fajn společníka a vzájemně se podporovat. Pokud s námi do toho nikdo nechce vstoupit, vyzkoušejme kalorické tabulky, které nám v mnohém poradí a pomohou sestavovat jídelníček podle potřeb.
cvičení na hřišti

Základ je jídlo

To nedává logiku. Chci hubnout a budu jíst? Ano a ještě o další podpoře se dozvíme víc, což dokazuje https://www.stritex.cz/hubnuti-nemusi-byt-drina, takže i takto může vypadat hubnutí. Pravidelná strava, která obsahuje veškeré živiny, které tělo potřebuje a to i klidně 6x denně je správný začátek. Nenechat dojít stav do pocitu hladu, kdy by si naše tělo mohlo usmyslet, že si udělá raději nějakou zásobu, což vede k nadváze až k obezitě. Během dne, mezi hlavními jídly je dobré zařadit i menší svačinky, které nám pomohou překlenout dlouhou dobu čekání na pokrm.
váha ženy

Svačinky

Můžeme si vzít ovoce nebo zeleninu, ale mnohdy je to nedostačující, https://www.emimino.cz/poradny/nedostacujici-materske-mleko/ tak lze k tomu něco přidat. Ale rovnou se vyhneme bílému pečivu, uzeninám a místo nich zvolíme svačinky, které jsou poskládané z kvalitních potravin.
Slané:
–          Zakysané mléčné výrobky.
–          Méně tučný sýr, cottage bez příchuti nebo i s příchutí, tvaroh.
–          Oříšky a různé druhy semínek – ale pozor ne ve velkém množství, denní dávka je stanovena na malou hrstičku míchaných oříšků, obsahují velké množství kalorií.
–          Zeleninové hranolky nebo sýrové chipsy.
Sladké:
–          Domácí moučník s nízkým obsahem cukru, tuku a více vlákniny. Opět menší kousek, ale bude dostačující.
–          Jogurt s nízkým procentem tuku a cukru, případně tvaroh nebo podmáslí, kefír atd.
–          Ovocné želé bez cukru, co si vyrobíme doma sami pouze ze šťávy ovoce a želatiny, kterou připravíme podle návodu.
–          Čokoláda – pouze hořká a to stačí jen v případě nouze 2 čtverečky.

Hubnout se dá nenápadně a bez hladovění
Ohodnoťte příspěvek
purasana-cacao-728x90-1494261174.jpg